Hinnang "The Case for Copyright Reform"-is pakutavatele lahendustele

    "The Case for Copyright Reform" autorid arvavad, et copyright seadusi on vaja muuta, ning toovad valja oma variandid kuidas seda teha. Mulle isiklikult need muudatused tunduvad mõistlikkuteks ja meeldivad.

    Sellist asja nagu autori moraalne õigus nad pakkusid jätta samaks, millega mina olen täesti nõus, sest see on loomulik kui inimese loomingut kaittakse.

    Sammal ajal nad pakkusid muuta või üldse ära võtta paljud teised copyrighti asjad. Nad pakkusi vähendada kaitsmise ajamärgid töödele, mille autoreid ei tea või nad on surnud. Need pakkumise olid hästi argumenteeritud ja mina nendega nõustun. Veel nad pakkusid anta võimalust teha tööd juba teiste tööde põhjal, näiteks remikse ja paroodiaid. Selleks nad pakkusid täpsustada seotud sellegga seadused ja lisada vajalikud õigused. Viimasek nad tahaksid keelata DRM-i, sest arvavad, et see ei tööta kuidas peaks. Kahe viimastega pakkumisega mina ka ole nõus, aga kui teha seda valesti siis ettevõtedel võivad ilmuda probleemid.

    Kokkuvõteks võib öelda, et pakkutud muudatused on argumenteeritud ja mõistlikud, ning mina arvan, et nende elu viimine viiks paremale.

Comments

Popular posts from this blog

3 IT-lahendust potentsiaaliga mis läbikukkusid.

Kuidas rolli- ja madinamängud mõjutasid videomängude valdkonnale

2 nähtust interneti varasemast ajaloost